Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ускорение на 1.9ТД- Разрешено!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ускорение на 1.9ТД- Разрешено!!!

    Проблема е следния ,тръгвам да ускорявам колата на 1-ва и 2-ра без проблем се изрязва до 4500об/мин. ама след това става лошо на другите три предваки ,колата започва да глъхне(губи тяга) след 3000об/мин. а дори и започва да прекъсва след 3500об/мин.

    Някои до сега да е имал подобен проблем ,че щях да се самоубия при едно изпреварване ,като колата ми изгуби тяга.

  • #2
    Ма как може до тия обороти да я режеш колата?? Това да не ти е бензин че да я режеш до червеното. Пък и ефекта от това рязане не е кой знае какъв. Дали ще е на 3000 или на 4000 вървежа не е кой знае колко по-голям. А за глъхненето - те частите се износват с времето. Турбината си заминава с годините, може да е от нея.
    145 1.9 JTD '99

    Comment


    • #3
      На 5-та предавка 3000об./мин. са 130км/ч нали се сещаш че ако има някои бус който кара пред мен с 120км/ч ще го изпреварвам 1час.

      Разликата е огромна дали ще я караш до 3000об. или до 4500об. колега.

      Колата я карах с пълна синтетика и маслото не мръдна сега я карам с полусинтетика ,ако и беше заминала турбината нямаше ли да гори масло като ненормална а също така и да прави проблеми на всички предавки???

      Другото резервоара ми връща гориво на бензиностанцийте ,възможно ли е ако ми е запушен отдушник да създава вакум и да не пуска достатачно гориво към помпата?

      Другия вариант е горивната помпа да е за смяна ,но доколкото разбрах първия признак за това е труден старт при горещ мотор..

      Някои да му идват други идей?

      Comment


      • #4
        не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км...


        Дали ще е на 3000 или на 4000 вървежа не е кой знае колко по-голям
        Tова не е точно така...
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Satanism
          не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км...
          Може да има разлика в ск. кутия ,сега ме наведе на мисълта ,че ми е съиденителя проблема ,а не се усеща буксуване.

          Само потеглянето ми е малко зор щото не мога да и свикна на тая кола тръгвам от 1500-2000оборота с плавно пускане на съиденителя щото имам чуството ,че колата притриса.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RokFort
            Първоначално публикувано от Satanism
            не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км...
            Може да има разлика в ск. кутия ,сега ме наведе на мисълта ,че ми е съиденителя проблема ,а не се усеща буксуване.

            Само потеглянето ми е малко зор щото не мога да и свикна на тая кола тръгвам от 1500-2000оборота.
            Колега, по другия проблем не мога да ти помогна, ама по проблема с тръгването...

            Пуши ли ти колата и потреперва ли ако тръгнеш от по-ниски обороти...?
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Колата ми изпушва доста при сутрешното си палене и при тръъгването притриса ,но ми казаха че съм имал една "пикаеща дюза" (тя се и чува де нещо като "джоб с стотинки".

              Когато колата загрее не пуши освен при рязко изрязване на място до 4500об/мин. и то черен дим на нафта.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RokFort
                Колата ми изпушва доста при сутрешното си палене и при тръъгването притриса ,но ми казаха че съм имал една "пикаеща дюза" (тя се и чува де нещо като "джоб с стотинки".

                Когато колата загрее не пуши освен при рязко изрязване на място до 4500об/мин. и то черен дим на нафта.

                Ooo....същите симптоми ...ти не знаеш какво съкровище караш...само да се направи
                Предполагам и разхода в града ти е към 10...

                Закарай я да й центроват помпата...ще си решиш проблема с тръгването, ще тръгваш само на полу-съединител, без газ, след това
                Аз преди въпросната манипулация от баир беше почти абсурд да тръгна под 2000об....

                Искам само да кажа, че с Ланчата...90кончета дизел, съм стигал до Пловдив за 40тина минути...180-190-200...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Е колега благодаря за бързите и точни отговори
                  Ще ти послушам съвета и ще отида да ми направят тази маниполация на количката.

                  Когато и да имаш път към Добрич имаш една скара и бира от мен.

                  Comment


                  • #10
                    аз с моята на 5-та 3500 оборота с 160 км/ч
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                    Comment


                    • #11
                      Нензам колега ,други са скоростните кутий според мен.
                      а моята на 3000об 130км/ч незнам на 3500об. колко км/ч са.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RokFort
                        Нензам колега ,други са скоростните кутий според мен.
                        а моята на 3000об 130км/ч незнам на 3500об. колко км/ч са.
                        По-скоро разлика в двигателите
                        Неговия е JTD, а твоя е TD
                        --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Проблема се оказа много прост ,но първо да разкажа цялата история..

                          Така:
                          Дата:9.06.2008
                          Час: 13:10
                          Отивам с едно приятелче при "Пламен" който е най-добрия по дизеловите мотори в гр.Добрич, влизам в сервиза му и казвам:
                          -Пламен търся
                          От вътре се обажда един дърт "вазелин" и отвръща с тежък глас"
                          -ЯДЕЕЕ!!!
                          Излизам аз навън да го чакам и се лафя с моето другарче ,след около 20-25 минути от вътре се подава някакъв човек ,и аз:
                          -Пламен???
                          Отвърща той:
                          -Ей там е....
                          Влизам аз и за трети път отронвам дума с цел въпрос:
                          -Пламен???
                          И най после чувам:
                          -АЗ!
                          И казвам му набързо тревогите на моята любима:
                          -Колата ми глъхне и прекъсва когат подавам мръзна газ!
                          И той в учуда казва важна дума:
                          -Хмм ,що така!
                          Отива той да вдигне ми капака но ужас ,не успява!!!
                          Е накрая си го вдигнах аз капака....
                          Гледа той ,гледа и ми вика.
                          -Ми то може я турбина я помпа да е..
                          Отвръщам АЗ!
                          -Това и аз го знам ,затуи аз тука съм дошъл ,та ти да кажеш кое от двете да е.
                          Отвръща ТОЙ нервно!
                          -Запали!!!
                          И паля аз ,а той подавам мръзна газ на моята любима с простата надежда тя на масло да изпуши и да каже той ТУРБИНА но няма пушек ,настъпва той по нервно и гледам аз оборотомера 3000-3500-4000-4500-4600-4700-4800-4900-5000 отзаде пушек черен и двуметров на нафта хвърля ,а мотора още малко и ще гръмне ,и викам му АЗ.
                          -Човек недей така ,колата дизел е не бензин и пуска той газта а на мен ми се реве.
                          Седи седи и пак неговото си вика:
                          -То я турбина е я помпа ,иди си провери Турбината в Варна и ако не е тя то май помпа ще да е.
                          А аз го гледам нервно и викам:
                          -Добре ,пари за преглед ще ми вземеш ли????
                          А него досрамя го и каза:
                          -Не не!!
                          Запалих аз и отивам при брат ми който също бачка в сервиз ,ама аз дебела глава и викам при най добрия в Добрич ще отида да види моята любима ,та както и да е.
                          Отивам аз при брата и му разказвам цялата история а той седи и ми са хили и докато му аз разказвам той хванал един пистолет за въздух
                          и ми вика:
                          -Я си развърти капачката на резервоара.
                          Седя и гледам го втренчено аз и викам:
                          -Що
                          А той ми отговаря:
                          -ми да не стане бум
                          Така направих аз- и както да е развъртях капачката и гледам ония вади маркуча който отива от резервоара към горивния филтър и навря там той пистолета и надува.
                          А отзад в резервоара чува се: БъЛбуК бЪлБУк

                          Развартя той после отайника на горивния филтър изтече малко нафта завъртя ,нахлузи маркуча и вика:
                          -Пали!
                          Запалих аз и той ми вика.
                          -Върви я пробвай
                          Отивам аз и О ЧУДО ,КОЛАТА СТАНА ИЗТРЕБИТЕЛ ,върви та чак се къса..

                          Проблема за мой късмет се оказа прост и лесно разрешим за мой късмет..
                          Та оказа се ,че имам задръстени маркучи и горивен филтър и просто в по високите обороти след 2500об./мин. просто не и стига горивото на колата..
                          Опитах се да вкарам в разказа малко комедия ,дано все пак да е от полза и на други колеги с същите проблеми..

                          Comment


                          • #14
                            хахах много весела иcториика
                            Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                            FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              с

                              хахахаххахахахахахахахах егати яката история

                              B&B Racing | bb-racingteam.com
                              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                              Comment

                              Working...
                              X